onsdag 11 maj 2011

Miljoners tanter

Igår var vi till mammas jobb och hälsade på. Astrid gjorde total succé kan jag säga. "Ååååå vilken liten docka" vad väl den allmänna uppfattningen. Som mor blir man såklart stolt men jag tror mormor var ännu stoltare. En dam blev alldeles rörd när vi kom in till henne.

En av damerna håller på med en jättefin filt åt Astrid som tack till mamma för hjälpen med något. Det kommer bli jätteroligt när den är klar. Vi tog en bild när Astrid sitter i knät på tanten och håller i några bitar av filten. Det tror jag kommer vara roligt när hon blir äldre :)

Imorgon är det hemfärd. Är lite nervös inför två timmar av båtfärd själv med Astrid, det kommer såklart gå bra men det kommer vara jobbigt då jag inte får med mig vagnen upp utan måste ha henne i selen och famnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar