onsdag 9 november 2011

Suckar åt mig själv

Idag på affären så cirkulerade det två mammor med barn som var bara snäppet yngre än Astrid. Jag tänkte att åh så perfekt, då ska jag fatta mod till mig och fråga dom om det finns någonstans dit man gå och låta bebisar leka.

Under tiden jag handlade stötte jag på dom lite titt som tätt, sådär som man gör i stor butik när man kryssar runt bland alla hyllor.

Varje gång tänkte jag att NU ska gå fram. Och varje gång gled liksom tillfället förbi.
Till slut stod jag där kassan och insåg än en gång hur töntig jag är som inte bara kan samla ihop tillräckligt med mod och ställa en super enkelt liten fråga.

Nåja... Kanske nästa gång.

1 kommentar:

  1. Ååå så jobbigt! Våga fråga Janna!! Du stöter nog snart på någon annan mamma du kan fråga! Både du och Astrid behöver ju träffa folk ni kan "leka med" ..... Nästa gång...
    Kramar från Leia

    SvaraRadera