torsdag 3 maj 2012

Torsdag lunch

Igår var vi på en visning och idag ska vi på en till. Det är skoj att åka och titta men samtidigt känns det som att ju fler vi tittar på ju svårare kommer det att bli att sätta ner foten och till slut bestämma oss för ett hus.

Det ena huset ligger i Björke och igår var så mysigt när vi åkte hem och stannade och lekte en snabbis hos våra vänner som redan bor där. Det är något som drar ganska mycket.

Vi får se.

Idag har jag haft utvecklingssamtal. Det känns roligt att ha en arbetsplats där chefen uppskattar och verkligen ser det man gör. Jag trivs så bra här med arbetskamrater, chefer och arbetsplatsen i allmänt. Men jag vill såååå gärna göra något annat. Jag har absolut inga drömmar eller visioner om vad det skulle kunna vara. Jag bara känner att det här omöjligt kan vara det jag ska göra i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar