torsdag 11 augusti 2011

Är hösten här?

De senaste nätterna har det varit runt 10 grader. Burr. Jag och Astrid har sovit med fönstret öppet ändå för det har varit så varmt i sovrummet när jag lagt mig. Vi ligger och kurar oss under mitt täcke vilket såklart är mysigt men jag tror inte jag sover så himla bra då om jag ska vara ärlig :). Idag har jag stängt fönstret så då räcker det med lilla filten för Astrid.

Idag har Johanna och Lena med avkommor varit här och förgyllt våran tillvaro. Det är så roligt att träffa andra mammor. Även om man märker att dom på nåt vis glömt bort hur det var när deras små gryn var lika gamla som Astrid :). Jag vet ju själv hur det är när man träffar yngre bebisar.

Det är det som är så skönt med mammorna i mamma.-gruppen. Vi är i samma skede och kan dela med oss av erfarenheter om vad vi gör just nu. Små tips ibland och vi kan även beklaga oss om samma saker.

Vi har inte träffats så mycket i sommar men jag hoppas att det blir mer nu till hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar