tisdag 18 oktober 2011

Sista dagen hemma på ett tag

Idag är det sista rycket för att få med det vi vill ha med samt ställa in hemmet på att vara tomt i 6 veckor ungefär.

Framför oss har vi två hela resdagar vilket jag iofs inte ser fram emot så jättemycket men jag försöker att bara se framför mig hur allt kommer flyta, Astrid kommer sova och leka i baksätet. Sova jättebra på färjan och sen en dag till i bil som kommer gå super.

Inatt fick jag för mig att jag skulle använda mig av en målbild så nu ser jag min målbild när jag håller på och packar och donar här hemma. Bilden jag valt är att vi sitter alla tre i soffan i lägenheten. Astrid äter välling och David har tänt ett gäng ljus och vi bara myser av att vara framme och inne.

Nu är det lekdags igen.

I söndags var vi Högbo och myste det i det underbara höstvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar