onsdag 5 oktober 2011

Nya upplevelser... typ

Förra veckan var en väldigt avvikande vecka i mitt annars ganska händelselösa mammaliv.

Tidigt på torsdagmorgon gick bussen till Karlstad som sagt med trevlig föreläsning och hur bra middag och rolig fest som helst på kvällen. Efter Blossoms föreläsning var det dags för en evighetslång bussresa innan jag äntligen fick pussa och krama mina älsklingar.

Astrid vart helt galen när jag kom och bara grät och grät först. Sen borrade hon huvudet i mitt bröst och bara myste. Hon myste och pekberättade om vart annat.

Under lördagen var det ganska hektiskt här hemma med förberedelser inför min halvöverraskningsfest. Jag drog ner på stan och hittade en killer-klänning som jag kände mig riktigt snygg och faktiskt vuxen i.

Edter lite smink och hårfix var jag redo för en mumsig middag, härliga presenter och grymt sällskap. Utgång blev det på Heartbreak med en del smärtsamma upptäckter. att tycka att det är alldeles för trångt och svettigt på nedervåningen och således vilja gå upp puttade verkligen bort mig från partypingla till hemmamorsa. Inte för att det gör nåt men visst känns det lite tråkigt att den bekymmerslösa tiden definitivt är försvunnen,

Till helgen åker vi ner till Stockholm. David för att springa, jag och Astrid för att hänga med Sara och Vince.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar