torsdag 12 januari 2012

Peppad

Igår var jag på samma pass som förra veckan och bestämde mig för att just det passet är något som jag ska försöka hålla i och gå på varje vecka. Då det är ett intensivt och jobbigt pass så känner jag att det är lätt att mäta utveckling där. Jag har ju liksom inga mål i siffror och mått utan bara i känsla. Jag vill känna mig stark, att jag orkar trycka ifrån och ta i ordentligt även i sista låten.

Men det känns skönt att ha kommit igång. Jag har trots allt tränat tre gånger sen jag satte igång förra vckan. Att jag alls tog mig iväg igår gör mig inspirerad och peppad att köra vidare. Allt måste inte vara under kontroll när jag åker, det finns tid efteråt också.

3 kommentarer:

  1. Åh! Nu verkar det som om jag kan kommentera här på din blogg. Har bara stått och tuggat förut när jag försökt kommentera. Så nu kommer det bli kommentarer på allt =)

    Vad kul att det går så bra på träningen! Är ett riktigt bra pass det där när man får med allt. Ska du träna nå mer i veckan? Jag kör pump på lördag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som du vet så blev det inge mer träning för mig fast jag hade siktat på combat på fredag men det blev inte så. Min plan är nu istället att köra stenhårt den här veckan för att inte tappa det jag fått igång trots sjukdomens avbrott.

      Radera
  2. Kommentaren var från mig, Johanna. Men det fattar du nog.

    SvaraRadera