fredag 10 februari 2012

Bloggtips

Jag skulle vilja påstå att jag är en bloggnarkoman. Jag läser i stort sett alla slags bloggar och fastnar superlätt och blir tvungen att lägga upp dem på bloglovin så att jag inte missar ett endaste inlägg.

De flesta bloggskrivare är ganska likartade tycker jag. Även om livet skiljer sig vitt och brett så är det lite dunkelt, dimhöljt sådär. Man skriver mycket men verkligen inte allt.

Min favoritblogg just nu ändrar på det. Dessa två (tror jag va?) tjejer skriver sanningen. Det handlar om vardagen med småbarn/bebisar och döljer verkligen ingenting, INGENTING! Grymt roligt skrivet och bara så sant. Dock känner jag ibland att det blir lite för mycket elände. Missförstå mig inte, eländet är skrivet med en skinande glimt i ögat, men dom råkar verkligen ut för allt som man kan tycka är jobbigt.

http://hormonerhemorrojder.com/

Det verkar inte fungera att göra en länk i appen i så ni får kanske kopiera och klistra själv tyvärr.

2 kommentarer:

  1. Nu kommer jag vara lite av en tråkmåns, men det är skitsvårt att läsa texten på bakgrunden du har nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch jag förstod nästan det men har inte hunnit titta i full version :-) Ville ha det lite vintrigt men mitt och astrids samarbete skar sig lite mitt i utformandet ;-)

      Radera