måndag 30 april 2012

Söndagsfrukost

I natt har A sovit hos farmor och farfar igen. Vi var på bio, sen åt vi en korv med mos, tog en öl på Bishops och sen bussen hem. Vi hade storslagna planer på ett resaturangbesök men insåg efter filmen att vi var väldigt glada över att inte ha bokat bord nånstans. Efter att ha satt i oss en blockbustermeny plus en halv påse godis fanns inte mycket utrymme för mat.

Vi såg Avengers och den var grym!!! Jag bara älskar superhjältefilmer och önskar att jag tyckte det var roligt att läsa serietidningar också så det gör jag inte. Jag kan bara tänka mig hur mycket de riktiga nördarna bara hatar mig som bara älskar filmerna. Liksom utan att ha någon koll på de olika karaktärna och deras ligor. Nåja, jag kunde inte bry mig mindre för marvelfimerna är så sjukt bra och jag vill aldrig se några andra känns det som just nu.

Idag är det tokigt fint väder och jag orkar knappt titta ut genom fönstret. Vill helst bara krypa ner under en filt och försvinna in i förkylningsdimman. Imorgon är det arbetsdag igen och jag hade tänkt jobba på tisdag också men vi får se hur det blir med det.

3D-glasögon är ju sjukt hett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar