lördag 10 mars 2012

Finaldags

Ikväll är det så dags för den stora melodifestivalfinalen. Tipset är inlämnat även om jag är lite osäker på hur det bev just nu, lappen jag lämnade in var något provisorisk men det är ändå helt omöjligt att förutsäga något så det spelar ingen roll.
Kvällen ska spenderas på ovanligt angenämt sätt. Inte för att det är angenämt att hänga vid TVn med A och D men för omväxlingsskull tänker jag idag göra mig lite snygg, packa lite goda likörer och åka ut till Björke för lite tjejhäng, goda drinkar och mellokommentering.
Vår älskade pappa kom hem till oss igår igen. Jag skrev ett superlångt inlägg i torsdagskväll med massor av bilder och så men den här jäkla appen vägrar publicera. Det bara står publishing hela tiden så jag kan inte gå in och kopiera texten eller nåt heller.
D kände sig lite sämre natten till i torsdags och ringde till hjärtavdelningen som sade att han skulle ta sig ner till akuten för lite prover igen. Sagt och gjort så blev han inskriven på avdelning 105 med totalt besöksförbud pga vinterkräksjukan, urk. Som tur var fick han komma hem igår igen med order om mer omfattande vila. Därför har jag gått hem igen, åtminstone till den 20:de.
När vi är ensamma hemma sover Astrid alltid i soffan, då blir det inte så ensamt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar