tisdag 6 mars 2012

Förlåtförlåtförlåt

Idag ska jag till tandläkaren. Hur duktig man än är på att få sig själv att må dåligt så är väl tandläkaren snäppet värre? Det finns väl ingenstans där man käner att man måste hitta på lama ursäkter för allt möjligt så mycket som hos tandläkaren. "Joo jag har inte kunnat använda tandtråd det senaste året för jag bröt alla fingrar precis när jag gick härifrån förra gången och har inte blivit bra förrän alldeles nyss" Typ.

På lördag är det dags för schlagerfinal. Som sig bör har vi schlagertips på jobbet med goda vinster. Kostnaden är 20 spänn och vinnaren får 70% av potten, tvåan 20% och trean 10%. Det himla luriga med detta tips är att det är i mitten poängen finns att hämta. Har man rätt placering på plats 4-7 så är man definitivt home safe om man säger så.

För tillfället så ser mitt tips ut på detta sätt: (Efter placering står antal poäng man får om man har rätt)

1 (1) Danny - Amazing
2 (2) Loreen - Euphoria
3 (3) Thorsten - Jag reser mig igen
4 (4) Björn Ranelid - Mirakel
5 (5) Top Cats - Baby Doll
6 (5) Ulrik Munther - Soldiers
7 (4) Dead by april - Mystery
8 (3) David Lindgren - Shout it out
9 (2) Molly - Why am I crying
10 (1) Lisa Miskovsky - Why start a fire

VI får väl se, jag tror jag kommer möblera om här ganska mycket innan fredag morgon då senast inlämning måste ske.

Vad tror ni om min ordning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar