lördag 3 mars 2012

Jaha det var det

Nu är jag en arbetande kvinna igen. Att vara tillbaka på jobbet är ganska skönt, mest för att det är så mysigt att komma hem på kvällen.

Eftersom D var sjukskriven i veckan så sov vi k Vannsätter så jag slapp vara borta så länge plus att D hade hjälp med Astrid. Men den här veckan blir nog som vanligt tror jag.

Idag är det grymt fint väder och vi passade på att vara ute en timme innan vilan. Jag blev så himla avundsjuk på D nu som får vara hemma den här tiden framöver. Att kunna vara ute och promenera, upptäcka och leka varje dag. Själv känns det som att jag varit lite instängd. I somras var A liten och det blev nästan för varmt för henne att vara ute. Nu under vintern har vi inte heller varit ute så jättemycket för dels har det varit svårt att hålla henne varm i tex pulkan och dels har hon haft svårt att gå i snön.

I tisdags var vi med bästis Leia till Nyöstertorpet och bara mös i solen. Bilden är så kass för att jag postat den via appen :-(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar